Kogo poślubić, aby długo żyć?

    Mężczyźni poślubiający wykształcone kobiety żyją dłużej niż ci pozostający w związkach z mało wyedukowanymi niewiastami.  Kobietom natomiast życie przedłuża nie wykształcenie męża, lecz jego...dochód.
     

    Badania przeprowadzone przez Szwedów sugerują również, że zarówno mężczyźni i kobiety cieszą się dłuższym życiem, kiedy mąż ma wysoki dochód, a także dobrą pozycję społeczną.  

    Wnioski z badań zostały opublikowane w jednym ze szwedzkich medycznych czasopism. Badaniem objęto półtora miliona Szwedów w wieku 30 - 59 lat. Badacze dowiedli również, że wykształcenie mężczyzn nie ma wpływu na długość ich życia. Jednak kiedy żyją z dobrze wyedukowanymi kobietami ich szanse na dłuższe życie wzrastają aż o 25 proc. Czego nie można powiedzieć o ich kolegach, którzy poślubili panie bez wykształcenia.

    Specjaliści pracujący nad badaniem uważają, że wykształcone kobiety prowadzą zdrowy styl życia i przez to ich mężowe nabierają dobrych nawyków. Panie z tytułem magistra zdrowiej gotują, większą uwagę przykładają też do higienicznego trybu życia. Zyskują na tym one same, a także ich partnerzy.  

    Ciekawy artykuł? Podziel się nim ze znajomymi.

     

    Dodaj komentarz

     

    Hit dnia

    W apiterapii wykorzystywane są produkty pszczele. Wszystkim znane są właściwości miodu oraz działanie propolisu. Może mniej popularne, ale za to równie korzystne dla zdrowia jest mleczko pszczele....

    Najczęściej czytane

    Ile par, tyle pomysłów na grę wstępną. Nie zawsze jednak udaje się unikn...
    Jeśli głodzenie się nie jest twoją metodą na zachowanie szczupłej sylwetki...
    Fast foody to prawdziwy zabójca dla diety
    W trakcie odchudzania słodycze i kaloryczne potrawy kuszą nas bardziej, ni...
    Mycie podłogi - 400 kcal
      Dwa w jednym: czyste mieszkanie i nie trzeba dodatkowo katować się...
    Latem uprawiamy więcej sportów. Pływamy, spacerujemy, jeździmy na rowerze...
    1. Podczas tańca nasz mózg wytwarza hormony szczęścia
    Promienny uśmiech od ucha do ucha, uczucie przyjemności i zrelaksowania...
    Obejrzyj materiał wideo
    Niedługo rozpocznie się prawdziwe, białe szaleństwo. Zafunduj sobie zimowe...
    Z nałogiem nikotynowym walczą nie tylko zwykli śmiertelnicy, ale i gwiazdy...
    Mleko to doskonałe źródło witaminy D i wapnia. Najlepiej pić to 1,5 procentowe
    Dieta bogata w wapń i witaminę D to twoja broń w walce o mocne kości....
    Świece w mieszkaniu sprawią, że wnętrza wydadzą się przytulne i nastrojowe...

    Ostatnie komentarze